Julbord!!

publicerat i Foto/Bild;
Ikväll har vi varit på julbord på Strandgården som ligger lite utanför Järpen. Proppmätt och trött kom vi hem igen efter massa god mat och dryck. Jag älskar verkligen julbord, det är så lyxigt med så mycket mat!!.
Melle tyckte källaravdelningen var bäst där dom hade dukat upp ett stort bord bara med godis, både hemmagjort julgodis och annat gott. Där fanns dessutom ett biljardbord och ett fotbollsspel..



Hemma igen och myser med Teuqila..



I Onsdags var Jag och Helena på Wallmans smygpremiär. Vi hade jättetrevligt och fick både mat och dryck och bäst av allt se en riktigt bra show. Extra roligt blir det när man känner några av artisterna också. Det var snälla Cissi som bjöd in oss. Vi hamnade dessutom jämte 4 andra vänner som gjorde kvällen ännu roligare.
En annan kul grej.. Jag och Melle blev tillfrågade och var och prov fotades för några veckor sedan till en kommande casting samt reklamfotografering som Telia ska ha senare i vinter. utav alla som fotades så skulle 12 modeller tror jag det var väljas ut av modellagenturen.. Egentligen skull plåtningen göras nu i nästa vecka, men eftersom det inte finns någon snö så blev det framflyttat till den 19/1. Typsikt tänkte jag eftersom vi är i Thailand då, men jag kommer ändå inte bli utvald så det gör ju inget.. Men så fick jag höra av Sofia i Onsdags att jag var en av dom utvalda modellerna.. Haha det var ju synd.. Mest synd för att man skulle ha tjänat lite pengar, men också för att det skulle vara så roligt att få vara med.



På fredag flyttar Teuqilas ena valp Pop till sin nya familj, jag tar med henne ner till Stockholm då jag ändå ska på Nordisk vinnarutställning till helgen med Gang och Luna. Det kommer bli så tomt efter henne och vi kommer sakna henne jättemycket, fast jag vet att hon kommer till världens bästa familj med andra Chi kompisar och så vet jag att vi dessutom kommer få träffa henne en hel del i framtiden också.. :)
Nu passar vi på att gosa extra mycket med henne.. Jag är så glad för hon och hennes syster har verkligen fått sitt mammas och pappas härliga temperament. Dom är så glada och sociala båda två. Svansarna går i ett hela tiden..


Den här bilden är redigerad direkt i iphonen med ett program/app som heter PS Express (Photo Shop) och den är verkligen superlätt att använda och jag tycker bilderna blir riktigt bra. Se nedan hur originalbilden såg ut, tagen med iphonen..



Nu måste jag sova, för imorgon blir det jobb igen och innan dess ska Melle köras till barmarksträningen i Duved. Sedan kommer en tjej hit och ska titta på Mentas fina lille valp Howard :).



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kristin P:

Ja men den killen föll hon väl för?? Så fin så!!

Kommentera inlägget här :