Mentas valpar 6 veckor..

publicerat i Foto/Bild;

Fotade lite valpbilder igår på Mentas valpar som redan är 6,5 veckor. Tiden bara rullar iväg och snart är det dax för dessa små godingar att flytta. Det kommer bli tomt efter dom.
Idag kommer bara bilder på lilla Honey och i morgon lägger jag ut bilder på brorsan Armani.





Här kommer en bild som Erin tog på Nordisk vinnarutställning i Stockholm förra helgen på mig Karin och Gang. :)
Jag ser lite väl glad ut tycker jag. Antar att jag var ivrig och nervös inför vår tur..

I morgon ska jag vara ledig och då tänkte jag baka lite jul muffins och knäck om jag hinner. Men nu ska jag duscha, lägga mig på spikmattan en stund och sedan sova min skönhetssömn som jag så väl behöver efter denna hektiska helg. Vi har haft mycket att göra hela helgen och det känns att säsongen har dragit igång här i Åre vilket är jätteroligt.
Melle har fått åka skidor med Love och Sofia idag och han sa flera gånger när han kom hem att han tyckte det va så skoj och att han längtar tills han får åka igen. Får se om vi hinner åka lite på min födelsedag på fredag och då kanske mamma och pappa kan hänga med en sväng också.



Kommentera inlägget här :