Skön Jul helg!

publicerat i Foto/Bild;
Vi har haft en jätteskön julhelg med massa god mat och trevligt sällskap. Mamma och pappa kom upp i Torsdags och då gick vi på Supper och åt middag. Lika gott som vanligt men extra kul för Melwin och mig också för den delen eftersom ingen mindre än Zlatan med familj och vänner satt vid bordet jämte oss. Melle fick med sig en autograf som han nu ramat in, snacka om att han var lycklig sen när vi kom hem..
På fredagen fyllde undertecknad år och då åkte vi lite skidor först på dan sen blev det middag och show på dippan och wallmans. Efter det gick vi vidare till Dahlboms och tog ett par drinkar.. Jag hade en jättefin födelsedag och fick massa fina presenter av familj och vänner. Tack alla ni är så snälla :)..
Igår var det julafton och då jobbade jag fram till tre, sedan åkte vi hem och öppnade julklappar och på kvällen åt vi julbord på Granen. Skönt att slippa stå med julmat hemma när både jag och Johan har jobbat i jul.
Melwin fick både X box med kinect och dansspel samt en Ipad, så nu har han fått julklappar för minst två jular framåt.. haha nej, men faktum är att alla i familjen kommer ha nytta av dessa "leksaker".
Jag lyckades inte ta ett enda kort på julafton, vet inte hur jag tänkte där.. Tråkigt eftersom jag alltid varit noga med att fota varje jul.. Antar att jag var trött..
Men ett foto på butiken från julafton kommer i alla fall. Den är så charmig nu med alla ljusslingor och snö på taket.. :)
Mina julmuffins som jag bakade i onsdags :)
Det här ljuset och denna tvålen köpte jag i den nya butiken som öppnade i förra veckan. Hon har hittat jättemycket fint, sånt som jag gillar..
Nu blir det jobb ett par dagar och på onsdag åker jag till vetten med Armani som ska chippas, vaccineras och besiktigas innan han på torsdag ska få flytta till sin nya familj. Han kommer få det hur bra som helst där det vet jag!
Kolla in Boo världens sötaste hund.. Förutom mina då förstås ;), haha nej men han är bara helt underbar!!

Kommentera inlägget här :