Fuck Kräksjukan..

publicerat i Foto/Bild;
Speciellt när man tredje gången på rad får det dagen innan man ska resa 90mil..
Igår kväll var det min tur och fram tills runt fyra imorse mådde jag rent ut sagt skit, men eftersom vi hade bestämt vi skulle åka imorse så va det ju bara att ge sig av. Som tur var fick vi tag på ett hotellrum i Mora så jag slapp köra alla 90milen idag. Nu är vi här och jag är rätt seg kan jag säga men har iallafall fått i mig lite mat.
Förra året fick jag kräksjukan dagen innan vi skulle flyga till köpenhamn på inköp och året innan dess fick jag den på natttåget upp till Åre.. Fysjutton!!
Nu saknar jag Melwin och Johan jättemycket också, vill bara hem..
Men jag och Nisse har det ändå rätt trevligt här i Mora, vi kikar på Handbollen och snart kommer solsidan som kanske gör mig på bättre humör.

Mammas älskling..

Kommentera inlägget här :