Nu Snöstorm men snart sol och bad..

publicerat i Foto/Bild;
Igår hade vi nog vinterns hitills värsta snöstorm här i Åre.
Det snöade och blåste konstant hela dagen och hela natten. Imorse när jag kom till jobbet så var det snö upp till halva dörren och skottningen tog nästan 2 timmar.. Pust.. Men vi ska inte klaga för snön behövs här i Åre! 
Jag och Johan va ute på bar och mat runda igårkväll och hade supermysigt. Johans mamma Gull-Britt har varit hos oss i veckan och igår var hon hemma med Melle så vi kunde gå ut.
Vi va först på vinbaren sedan gick vi tillsammans med 8 andra killar och krögare vidare till deras respektive ställen. Mycket god mat och dryck blev det.. Supertrevligt med alla killar och lilla jag..

Ikväll har jag Melle, Gull-Britt och Nisse varit på Dahlboms och ätit god middag tillsammans med Soffan och barnen. Tur att jag har henne och att det blev så härligt att våra barn blev dom allra bästa kompisarna också.. Fina Sofia vid blomsterkylen på Kaktus!


Denna vecka blir intensiv och förhoppningsvis jätteskoj också! Vi åker nämligen till Köpenhamn på torsdag på inköp och kommer hem på söndag. Sedan bär det av till varmare breddgrader nämligen Gran Canaria i en vecka för att fira pappsen som fyller 60 år.
Åh vad jag längtar!! Ska njuta och tänka på dessa bilder när jag ligger i solstolen där nere..

Snöstorm både här och..

Vid vår lilla butik på torget..

Hjälp ta mig härifrån.. Haha

Tipps på ett grymt gott vitt vin kommer här, för den som känner för mysiga hemmakvällar i dessa vintertider..



Kommentera inlägget här :