Önskedröm

publicerat i Foto/Bild;
Det här objektivet skulle jag så himlans gärna vilja ha.. Det ska vara riktigt bra både till porträtt och annat.
Sigma 85mm f/1,4 heter det. Du kan få till ett helt otroligt fint och kort skärpedjup med en bländare på endast 1,4. Motljusskydd ingår också. Det jag köpte senast var ett budget alternativ som kostade 950kr med bländare 1,8 och det funkar riktigt bra, men då kan man tänka sig vad man får med det här för 8900kr.. GRYMT BRA bilder helt enkelt..
Det är nog bara att börja spara, för är det något jag har som hobby förutom hundarna så är det fotografering och det är en hel värld som jag har att utforska och lära mig när det gäller att ta fina bilder.

Just nu sitter jag i soffan med en helt galen Teuqila, hon är för tillfället lagd åt det kvinnliga hållet och ska hela tiden hålla på och fria till stackars Melody som inte fattar någonting.. Hoppas att hon kommer i löp snart så jag kan åka ner till snygga Bagera och para henne. Men det är nog snart dax så som hon beter sig..

Kommentera inlägget här :