På besök i Göteborg!!

publicerat i Foto/Bild;
Då va man hemma i Götet i några dagar. Alltid lika trevligt att få komma ner och umgås med släkt och vänner :).
Den stora anledningen till att vi åkte ner va ju såklart att Teuqila skulle paras.
Hittills har det blivit 2 parningar med häng vilket känns så skönt när man åkt så långt.. Nu hoppas jag att det blir ett par till innan vi åker hem.
Ikväll har jag och Nisse varit på Åby travbana. Vi hade jättetrevligt och jag vann ca 2000kr. Grymt skönt! Då kanske man kan ta sig hem sen också ;).. Mycket tur men säkert också lite skicklighet. Jag har ju trotts allt vuxit upp med Nisses travlektioner och varit med på Åby så länge jag kan minnas. Extra mycket när vi hade egen häst.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah:

Hej igen Helene! Hoppas verkligen att Tequila får småttingar för i så fall är jag intresserad :) Finns det möjlighet till långhåriga?

2:a kommentar, skriven , av Linda & Moltas:

Håller tummarna att det tar sig och att där blir mååånga fina valpar! :D Grattis till vinsten!

Kram Linda

3:e kommentar, skriven , av Helene:

Sarah det är nog inte så stor risk att det blir långhåriga valpar, men man vet ju aldrig..

Tack Linda, Pengarna gick åt dagen efter när vi va i

stan och shopppade :)

Kommentera inlägget här :