Uttråkad och trött..

publicerat i Foto/Bild;
Har jobbat järnet idag från kl 9 tills nu med kanske 1 timmes rast.. Vi fick 11 lådor från Molo i går så det var ju bara att sätta igång för mig med uppdatering på webshopen.. Vet inte hur andra webshops innehavare hinner få ut sina produkter så jäklans fort för dom brukar oftast ligga inne redan innan vi hunnit få upp följesedeln.. Ja ja dom jobbar väl som tokar och sitter säkert några stycken också.. Än så länge så är det jag ensam som sköter all uppdatering och inläggning av nya produkter.. Så varje gång det dimper ner en sån här jättelevernas så får jag lite smått ångest och ont i magen för jag vet att jag har ett jättejobb framför mig. Sen känner man sig lite tidspressad också eftersom man vill få upp allt på shopen så fort som möjligt innan kunderna redan hunnit handla färdigt hos någon annan..
Nu har jag iallafall kommit 1/4 del på vägen... puuust...

Vi rear bara på webben och inte i butiken eftersom vi har vår högsäsong nu.. Fast stammisarna och våra vänner här i Åre får ju såklart samma rabatt som på webben..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amelie:

Shit va duktig du är, måste va ett jäkla jobb.Sååå fina kläder!! Får komma upp snart så kan jag hjälpa dig, tycker de är skitkul med sånt : )

Saknar er <3

Kommentera inlägget här :