Bästa Konserten!!!

publicerat i Foto/Bild;
Jag är sååå himla glad att jag fick se konserten med Take That i fredags kväll i Köpenhamn. Det var en av de bästa konserter jag varit på. Helt otroligt påkostat och häftigt. Både jag och Cissi var helt överlyckliga efteråt och vi var jättenära att fixa biljetter till andra spelningen, men tur va väl att vi inte gjorde det eftersom den blev inställd då Robbie blev magsjuk.
Snacka om att vi hade tur som fick se dom i fredags. Drygt 37000 i publiken och inte en tom plats.. Vi hade jättebra platser eftersom jag hade sett till att fixa sittplatser nästan längst fram på ena sidan.
Vi åkte ner till Jonas och Cissi i Halmstad i torsdags och sov en natt hos dom och sedan åkte vi alla fyra till Köpenhamn på fredagsmorgon. Jag och Cissi hann kolla in stan och shoppa lite medans killarna testade lite olika barer och restauranger. Vi hade sådan tur att vi fick låna en superfin lägenhet precis vi nyhavn, jättecentralt utav ett par kompisar till Jonas. Sedan blev det konsert på kvällen och lite barhäng efteråt. Igår tog vi en brunch på stan i solen och hann shoppa lite till innan det bar av hemåt. Nu är vi på Tjörn hos Johans föräldrar.








Konserten höll på i nästan 3 timmar och som förband spelade Pet Shop Boys. Som avslutning åkte den här gigantiska figuren upp från liggande till stående och det var riktigt häftigt. Precis upplagt efter deras album Progress. Dom spelade en hel del äldre låtar också, sedan körde Robbie 3 eller 4 egna låtar och Take That 4 låtar ifrån tiden när dom bara var 4. Ja, jag är verkligen så glad att jag fick se detta!! Mina favoriter sedan jag var 12 år. :)) Det är 4:e gången jag ser dom live och det här var absolut det bästa dom gjort!!..



Kommentera inlägget här :