Dreampaws Relight My Fire 3 mån!

publicerat i Foto/Bild;
Här kommer lite nytagna bilder på Teuqilas lilla dotter som redan hunnit bli 3 månader. Hon är en go liten tjockis som är minst lika glad som sin mamma och dessutom ser hon ut att få sin mammas och pappas snygga utseende också. I Love Her!!








Idag är min första semesterdag och vet ni vad? Det ösregnar och jag har haft en galen huvudvärk hela dagen nästan som migrän.. Jag hoppas det blir bättre i morgon för då ska vi upp i ottan och åka 15 mil till Trondheim på int hundutställning. Det blir premiär för Luna i Juniorklass och Gang i Ung hunds klass, och om Teuqila får ett cert så blir hon Norsk Champion.. Hoppas Hoppas.. Fast med den domaren så kommer det inte gå så bra tror jag.. Men vem vet.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marlene:

Och tänk vad bra det gick, trots att du inte trodde det. STOOORT grattis till ännu ett championat! <3

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Tack söta Marlene!! Ja, det är alltid när man minst anar det som det går bäst har jag märkt :).

Kommentera inlägget här :