Veckan som gått!

publicerat i Foto/Bild;
Min tredje semestervecka har verkligen varit intensiv och jätteskoj som alltid när man ska hinna träffa vänner och släkt. Vi har haft 10 undebara dagar på västkusten och Tjörn hos Melwins farmor och farfar.
I tisdags så åkte jag och Melwin ner till Göteborg och shoppade lite, gjorde ögonlysning på Gang som förresten blev helt nollad!! (så skönt!), Sedan åkte vi hem till finaste Pa och Pan som hade förberett myskväll med hemmagjord Pizza och massa annat gott.
Där sov vi till onsdag, då vi åkte ut hela familjen till Lökeberg vid marstrand för att träffa mina mostrar och kusiner med familj. Melwins lilla syssling Savannah har redan hunnit bli ett år, så söt liten docka!!. Hon kommer bli en tuff liten tjej det vet jag :)
I torsdags träffade jag Mirjam i stan och vi åt på en jättegod Tapas restaurang och hade supermysigt. 

Det enda jag saknar med att bo i Åre är närheten till mina fina vänner och släkt!! Ni är underbara!!.

Kusin Amelie och hennes dotter Savannah!

Nu är vi i Ovansjö igen och idag har vi varit och hälsat på pappa som fortfarande ligger på sjukhuset efter sin bäckenfraktur. Han är opererad och klar och kommer förhoppningsvis få komma hem i veckan.
Vi har köpt ny säng till honom som han lätt kan komma i och ur, han sa idag att han längtade hem. Stackars lilla pappa.. Hoppas han snart blir bättre och kommer upp på benen så han kan börja träna att gå igen.

Kommentera inlägget här :