En bild..

publicerat i Foto/Bild;
På två sovande tjockisar. Söta som socker.. Holly och Pop!

Dom bli 4 veckor i morgon och nu är det bus i valphagen..
Mentas valpar växer och mår bara bra. På onsdag är dom redan en vecka. Jag kan erkänna att det faktist är ganska jobbigt att ha två valpkullar hemma samtidigt även fast det är hur mysigt som helst :).
Som tur är har jag världens bästa mamma som varit här över helgen och hjälpt mig passa då jag var tvungen att jobba eftersom Helena var i Stockholm. Men nu är jag valpledig och då får man inte mycket annat gjort än att mysa och titta på valpar, samt att serva mammorna med allt vad dom önskar!.
Melwin tycker nog jag är tråkig när jag har valpkull hemma, men han är så duktig och hjälper mig och verkar tycka det är intressant med valparnas utveckling osv.

Kommentera inlägget här :