Menta & Melvin valparna 1 vecka..

publicerat i Foto/Bild;
Och så kommer då lite bilder på Menta och Melvins valpar som båda växer och mår bra. Dom blir bara sötare för varje dag som går och mamma Menta är så duktig med sina små. Snart så öppnar dom ögonen och jag är supernyfiken på att få se hur dom kommer utvecklas den närmsta tiden :).

Först har vi hanen "Howard" som bir korthårig.. Han har en otroligt spännnde färg för tillfället.



Tiken "Honey" blir Långhårig och är blå med vita strumpor på framtassarna. Hoppas verkligen dom får behålla sina häftiga blå/silver toner :))



Lägger in en bild på snyggaste pappan till kullen Helmiäisen Dance Of Sun som förresten tog sitt tredje CERT och andra CACIB tror jag det var nu i helgen på en internationell utställing i Danmark.


Stora syster Luna som är halvsyster till denna kull med samma mamma..
Som förutom 1 CERT 2 R-CERT redan som 10 mån dessutom blev BIS 1 Junior på stora CC i somras.
Lite skryt, men det är bara för att jag tycker det ska bli så spännande att få följa dessa valpars utveckling. Dom har ju en del vackert att brås på :)

Än har jag inte bestämt riktigt hur det blir med vilken/vilka valpar jag ska sälja men hör av er i tid om intresse finns ur denna kull :)

Nu ska jag snart åka ner och hämta Johan för vi ska gå på föreställning i skolan. Melwin och hans kompisar ska dansa göra volter och annat skoj i sin show. Minitalang kallar dom det, sedan får alla föräldrar rösta och så delas det ut priser :))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kristin P:

Alltså den hanen är så snygg så snygg!! Vilken färg!!

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Tack Kristin! Ja, han är verkligen speciell. Det är väldigt sällsynt med silver som han är :) Du får höra av dig om du är intresserad av honom.

3:e kommentar, skriven , av Kristin P:

Ja jag önskar jag kunde! Men med två leonberger, den yngsta 11 månader. Så räcker det just nu!Tyvärr måste jag säga, för han kommer bli en snygging!! Grattis till den som han hamnar hos!!

Kommentera inlägget här :