Snabb resa till Stockholm..

publicerat i Foto/Bild;
I söndags eftermiddag flög jag och Helena ner till Stockholm för att göra Molos och Miniatures ytterklädes inköp för nästa vinter. Det var riktigt snygga kläder som vanligt och svårt att inte förköpa sig :)).
Efter att vi hade shoppat Molo så hjälpte vi Micke på Molo att packa ihop hans showroom och sedan åkte vi in till city och åt god 3 rätters på Rolfs kök. Supergod mat som jag varmt kan rekommendera. Vi var inte hemma på hotellet förrän vid ett tiden. Igår morse träffade vi tjejerna på Miniature (things we like) och kollade in deras snygga kläder och efter det så hann vi med ett par timmars shopping innan vi tog en taxi till arlanda och flög hem igen. En mycket effektiv och kul mini resa..
Desto mindre skoj var det i morse när vi vaknade i mörkret av att det var strömavbrott och att vi dessutom var utan vatten.. Jag tände ljus och tänkte att det kunde vara lite mysigt, men så spillde Melle chokladmjölk och coco popps över både tvn och soffan.. Underbart i mörkret när man inte har tillgång till vatten och dessutom är stressad och ska lämna på skolan. Johan tog dessutom bilen till sudsvall idag så jag satt här utan allt kändes det som. Bättre blev det inte av att det hela dagen har kraffsat i väggen i hallen. Så nu har vi besök igen av våra läs oinbjudna gäster husmusen och hans stora tjocka släkt.. Usch det ryser i kroppen när jag tänker på hur fort dom förökar sig.. Men på torsdag kommer anticimex hit så får vi se om det hjälper..

Nu är Teuqilas och Gangs valpar Holly och Pop 5 veckor. Tiden går så fort och dom är precis skogstokiga båda två.. Jätteglada och orädda!
I morgon blir Menta och Melvins kull 2 veckor och dom har precis öppnat sina vackra ögon.. Foton på dom kommer i slutet på veckan :)




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria Andersson:

pop <3 vilken berg och dalbane vecka du haft. tur du har valparna som alltid är positiva :)Hur ska du göra med valparna? vem ska du behålla?

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Tack <3 Ja valpisar blir man alltid glad av :)

Jag har inte bestämt än hur jag ska göra, som det är nu så vill jag behålla båda två hemma :))

3:e kommentar, skriven , av Anna Mummy To Be:

Vilka söta bilder på dom små!

Kommentera inlägget här :