Svävar över molnen..

publicerat i Foto/Bild;
Så här högt upp bor vi :) Idag hade vi molntäcket under oss ända fram tills lunch. Riktigt häftigt faktiskt.
Efter en helt magisk vacker höst så kan jag faktiskt erkänna, tro det eller ej att jag välkomnar nederbörd i form av snö. För snart blir det skidtestar helg och säsongen drar igång och vad händer om vi inte har någon snö.. Hjälp..

Ett litet kort på min älskling som är nyklippt och nu ligger och sover så gott här jämte mig. Valparna har nämligen ockuperat hans rum så då får han gosa med mamma och pappa istället..

Nu ska jag också sova. Fast jag blir tokig på mitt vänstra öra som är som en snäcka.. Det susar/piper typ hela tiden och jag hör det extra noga när jag ska sova. Jobbigt med Tinnitus men jag är ju rätt van ändå efter att ha haft det sen 8 år tillbaka. Men eftersom det blivit lite värre på senaste så ska jag gå till läkarn och kolla om dom kan göra något åt det. Jobbigt men jag är van så det går bra ändå :)

Kommentera inlägget här :