Teuqila & Gang valpar 4 veckor!

publicerat i Foto/Bild;
Nu är pluppisarna redan 4 veckor och det är bus på hög nivå. Båda älskar att bita på mattes näsa eller att bråka och klättra på mamma Teuqila.
Här kommer lite bilder på sötnosarna. Jag kan fortfarande inte säga vilken av dom jag tycker bäst om för båda är helt underbara..










Båda valparna verkar vara framåt och orädda vilket känns jättekul, idag när jag hade ute dom för första gången i köket så sprang båda två runt och busade utan att vara det minsta avvaktande i den nya miljön.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Give me!!!!! :-) dessa två är helt underbara!!!

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Tack söta!! <3

3:e kommentar, skriven , av Linda:

Måste säga att jag är intresserad av Mentas lilla tik också för Luna är fantastiskt vacker :-) du kan väl maila mig och berätta lite vad du tror om lilla knytet :-)

Kommentera inlägget här :