Valparna 3 & 6 veckor..

publicerat i Foto/Bild;

Här kommer lite dagsfärska bilder på valparna som nu är 3 respektive 6 veckor gamla. Menta & Melvins valpar blir sötare för varje dag som går och jag är helt kär i dem båda :))

Först ut är Honey & Howard
Pappa är snyggaste Melvin (Helmiäsien Dance Of Sun) som ägs av Marlene på kennel Tiny Tulips :)
Och mamma är min Menta (Kjulamoons silver Sara)

Dreampaws Honeybun "Honey" LH Tik 3 veckor

Men är jag sötast i världen eller??



Sedan Dreampaws Hunky Howard "Howard" KH hane 3v..

Underbar liten kille med en helt underbar färg..



Sen har vi Teuqila och Gangs 2 tjejer som blev 6 veckor idag :)
Mamma Teuqila som är både Svensk och Norsk Champion och Pappa Gang från Kennel Bramver´s i Japan som kom till oss för snart ett år sedan. I sommar har han hunnit få 1 Cert 1 R-Cert 1 R-Cacib och dessutom blivit BIM unghund på Chihuahua rasspecialen i år med runt 100 hundar i samma hårlag.
Dreampaws Happy Holly "Holly" 6v Min älskade lilla isbjörn i miniatyr..





Sist ut har vi sötaste Pop. Dreampaws Pop Mode som är en kopia av sin mamma i samma ålder.. Underbart söt..



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kristin P:

Jaha nu är jag inne här igen!! Ja han är ju lika snygg idag med killen!

Antar du tänker behålla "Holly"? Fin fin tjej!!

Härliga valpar alla!!

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Tack Kristin! Ja visst är han fin Howard :) Han blir bara sötare för varje dag som går också!!

Holly kommer förmodligen stanna kvar hemma jag är så gott som säker på det :)

Kommentera inlägget här :