Mysig Jul..

publicerat i
Jag har jobbat hela julhelgen och i skrivande stund är jag också på jobbet :P.. Lite halvroligt då det är den högtid som jag mest av allt tycker om att bara vara ledig på och umgås med familjen. Men men, har man eget så får man dra sitt strå till stacken och jobba när man minst önskar ibland. Så är det bara..
Vi har ändå haft en jättemysig jul. I söndags fyllde jag år och då gick vi till Supper och åt efter att jag hade stängt vid 20 tiden. Vi satt jämte Zlatan och hans familj. Precis samma som för ett år sedan hihi, lite märkligt..
I går stängde jag vid 15 tiden och på kvällen åt vi julbord på restaurang Granen, jättemycket och väldigt god mat, efter det blev det julklappsutdelning och jag fick äran att vara tomte haha.. Melwin fick tror jag det han hade önskat sig så han va nöjd och glad och jag fick en julklapp av mamma och pappa som jag blev jätteglad över, nämligen Robbie Williams biljetter till i sommar i Göteborg!! Så himla skoj. :)
Fick massa annat fint också både i present och julklapp. tack alla fina vänner och släktingar <3<3.
Johan var inte med på en enda bild haha, stackarn han får alltid fota.. Fast han vill oftast inte vara med ändå :P.
 
 
 

Kommentera inlägget här :