Snart Jul!!

publicerat i
Snart är det jul och tiden går lika fort som den brukar göra denna tiden på året.. Men granen är uppe sedan ett par dagar och den har enligt tradition också redan börjat barra.. :P Haha Jag vet inte vad vi gör för fel med den.. Vattnar gör jag i alla fall. och den har till och med fått sig lite socker för att piggna på sig, men det verkar inte hjälpa heller..
Men den är fin ändå, och framförallt stämningsfull. Jag älskar ju julen och är som ett barn på julafton med alla julklappar under granen.. 
Har haft en hel del med jobb nu sista veckan så har inte hunnit uppdatera bloggen som jag önskat. I morgon är valparna redan 8 veckor och två av dom flyttar till sina nya familjer.. Det kommer kännas väldigt tomt men jag vet att dom kommer till fantastiska hem alla tre hanarna. Fox har jag kvar några dagar till innan hans nya matte kommer för att hämta hem honom och lilla tiken Willow stannar kvar hemma hos oss. 
 

Kommentera inlägget här :