Väntan på flyg ..

publicerat i
Sitter just nu på Arlanda och väntar på flyget hem :). Har suttit här tre timmar sedan jag och Maria landade kl 7 i morse och om drygt en timme går mitt plan vidare.. Ganska seg väntan men man har tur som har smartphones nu för tiden, då finns det att göra hela tiden.
Vi har haft en jättetrevlig helg i Helsingfors dock utan några resultat att skryta med denna gång. 
Nu längtar jag hem till familjen och valparna där hemma som blev 6 veckor i fredags. Ska bli så skoj att få se hur dom utvecklats under helgen. Jag åkte ju från Åre redan i torsdags.
Nya fina bilen står och väntar på flygplatsen när jag kommer hem också. Vi sålde ju den gamla Snata Fen nu för en vecka sedan och köpte en ny 2012:a.
Gillar den jättemycket så har inget emot att köra en timme sedan innan jag är hemma. :)
 
Holly och jag på väg till Molos showroom i Stockholm i Torsdags :)

Kommentera inlägget här :