Extraknäck..

publicerat i Foto/Bild;
Igår och idag har jag varit modell för Copperhill Mountain Lodge, vi har filmats inför en reklamfilm för hotellet som kommer visas bla på tv 4.
Det är riktigt häftigt att få vara med på filminspelning och dessutom få vara i fokus i princip hela tiden. En scen som kanske bara ska vara 2 sekunder kan ta upp till 2 timmar att filma.
Vi körde bla frukost scen i en av sviterna, häng i lobbyn med varm choklad, på väg till spa't i badrock. I poolen både under och ovan vattnet. Till sist en behandlings scen med varma massage stenar. Filmteamet jobbar även för fritidsresor och brukar göra deras reklamfilmer. Otroligt proffsiga killar!.
Jag kommer lägga upp filmen här när den blir klar, men är galet nyfiken på resultatet redan nu. Lilla jag på tv reklam haha.. Blir väldigt roligt att få se!!
Här är några bilder som är tagna med iphone av en av tjejerna som jobbade med inspelningen..
Ljus och allt kommer se helt annorlunda ut sedan.




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda Gradin:

WooW vad häftigt! :D

2:a kommentar, skriven , av Maria Andersson:

Gud va COOLT!

3:e kommentar, skriven , av Helene:

Hihi Tack :) Det blir nog rätt roligt att få se resultatet sedan, då lär jag ju få mig ett gott skratt..

Kommentera inlägget här :