Ringträning!

publicerat i Foto/Bild;
Ikväll har jag varit på ringträning i Östersund. Holly och Luna fick äran att följa med och träna och även fast Luna redan har vanan inne så gjorde hon framsteg på bordet där hon inte alltid är i sitt esse annars ;). Lilla Holly hade hur roligt som helst och busade runt med de vavvorna samtidigt som hon säkert fick i sig en hel korv under träningen. Hon va jätteduktig och visade sig så fint. Lite mer bordsträning bara så är vi redo för vårens utställningar.
Det va en jätterolig och givande kväll, och dessutom som alltid är det så trevligt att träffa allt glatt chifolk häruppe.
Fotona är tagna av Linda Kilheim, tack Linda <3
Här är två söta valpar (de till höger) efter min hane Dreampaws My Little Star "Kalle" som äga av kennel Little Tims.
Nu måste jag lägga mig för i morgon flyger jag och Helena ner till Köpenhamn på inköp. Åter igen på lördag kväll. Intensiv men super rolig mini resa :)

Kommentera inlägget här :