Nike+

publicerat i
Nu befinner vi oss i härliga Fjällbacka och eftersom det regnat hela dagen så bestämde vi oss för att åka på lite shopping istället :) Bara en mil härifrån ligger nämligen Nordens största sportbutik och den var riktigt stor kan jag säga! Där fanns allt.. Jag shoppade ett par Nike+ skor som jag trånat efter ett tag. Mjukare skönare och lättare skor har jag aldrig tidigare haft. Nu ska det minnsan gå och springas. Valde mellan lite olika färger och efter mycket velande fick det bli svart. Tänkte på hur många gånger man stått där i hallen med kläder som inte alls matchar till dom färgglada skorna.
Hoppas jag kan få tag på ett Nike+ fuelband också som är ett supersmart och snyggt  diskret armband som gömmer en liten träningsdator i sig. Man har det på sig hela tiden och det är som ett vanligt armband, men när man trycker på det så lyses en display upp med information om kalorier och antal steg mm. Än så länge finns det bara i Usa och England fast det såldes slut i England på bara några timmar. Sverige får det först till sen hösten/vintern. Känner jag mig själv så lyckas jag nog få tag på ett innan dess ;).
Förhoppningsvis så kan detta sporra mig till att komma igång med träningen igen. Har tänkt jag ska ut och springa på kvällarna här så jag får in rutinen.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Skorna var grymt snygga! :)

Hoppas ni får en skön semester, med mycket sol och mys. <3

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Visst är dom!! Tack vännen :) Hoppas vi ses något i sommar.. Kramar

Kommentera inlägget här :