Some training in the sun..

publicerat i
Lite träning med hundarna hann vi med idag också..
 
Först Holly som är 8 Månader och snart 9..
Och så halvsyrran Melody som är 2,5 år.. Älskade lilltjejen.. Hon är inte så mycket för utställning så hon slipper.. Men när det blir dax för uppfödargrupp får hon nog hänga på i alla fall ;)
Här kommer Luna..
Jag med två sötisar..
Gang står fint..
Teuqila som om bara hon kan skärpa sig kanske kan få sitt sista CACIB utanför sverige så hon blir internationell champion.. Det hade varit så galet skoj!! Här ska det tränas tränas,, Hon vill bara hoppa och fjanta sig. haha
Jag och Holly..
Och så lilla Brooke.. Fina tjejen..
Och en bild till, jag gillar min nya hårfärg jättemycket.. Nu har toningen släppt endel men ska lägga i ny när jag kommer tillbaka till Åre..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josefin Johansson:

Hej före detta grannen!

Här kommer en hälsning ifrån grannen våningen ovanpå på Barken Beatrices gata (bor dock inte kvar). Läser din blogg emellanåt. Härligt att ni nu är på västkusten!! Njut och ha det gott!

Hälsningar från Josefin!

Svar: Hej Josefin!Åh så roligt att höra från er :)) Hoppas ni har det bra. Bor ni i Kungsbacka nu?
Massa Kramar
/Helene
Helene

2:a kommentar, skriven , av Josefin Johansson:

Vi har det bra och bor kvar i Kungsbacka! Det mesta är som "vanligt", så att säga. Trivs ni bra i Åre?

Ha en skön semester!

Kram från Josefin!!

Kommentera inlägget här :