Vilken helg vi hade!!

publicerat i Recept;

Har varit lite dålig på att uppdatera känner jag. Men får väl skylla på att det varit lite mycket. Inte med jobb eller så för där är det lugna gatan just nu.. (samma varje år denna period). Nä det har varit en hel del flängande och resande. Vilket jag bara tycker är roligt!.
Jag och Linda åkte ju husbil till Norrköping i fredags och resan började bra men efter drygt halva vägen så fick vi först punktering och ungefär samtidigt fick Linda superhög feber med en galen frossa. Efter att ha väntat ca två timmar på hjälp att byta däck av en bärgare så kunde vi åka vidare. Linda blev som tur var lite bättre senare på kvällen och vi kom fram vid halv tolv då det va dags för bad av hundar och fix inför utställningen nästa dag.
På lördagens utställning blev Luna andra bästa tik och tog sitt femte CERT. Holly blev BIR valp och BIS 4! Så skoj!! Detta var ju såklart värt allt besvär :). Hollys syster Poppy blev också BIR valp i lördags!! Jätteskoj. Bild längst ner på henne och fina matte Maria på kennel Lilldivans.
Nu blir det jobb denna helg, men roligt sådant då vi åker på inköpsresa till Stockholm sön till mån. Hade jag inte varit så fattig så kunde jag shoppat lite till mig själv också.. Jaja något kommer nog slinka ner i väskan hem om jag känner mig själv.

Kommentera inlägget här :