Äntligen sol..

publicerat i Foto/Bild;
Jippie, idag har vi äntligen sol här i Åre. Jag och Melwin har varit i Björnen och åkt längd, jättemysigt, även fast jag höll på att slå ihjäl mig i ett par branta nerförsbackar.
Nu blir det lite vila innan vi ska ut och käka på Supper. Mamma är ju här över helgen och hon hade köpt med sig så fina presenter till oss från Göteborg och Malaga där dom va på semester för ett par veckor sedan. Melle fick en jättefin fotbollströja och jag fick två sjalar, en odd molly kofta och två söta påskägg.
Här några bilder från idag..







Skön sovställning, haha på Gangs huvud..

I torsdags var det mammakväll för alla mammor i Melwins klass. Vi var på bygget och åt middag och sedan kollade vi in Veronica Maggio som spelade. Supertrevlig kväll som slutade mitt i natten.

Kommentera inlägget här :