I Love My Work!

publicerat i Foto/Bild;

Kom på en rätt rolig sak igår som jag inte reflekterat över så mycket innan. Men jag har verkligen ett jobb som passar mig väldigt bra.. 
Eftersom jag älskar söta saker, rosa saker, små saker och egentligen allt som är gulligt och färgstarkt så är jag ju verkligen på rätt plats i min lilla färgglada barnklädesbutik. Jag blir helt enkelt glad av allt detta, och det är väl därför som jag dragits just till Chihuahuan som hundras också kan jag tänka mig..
När jag är i Thailand så går jag loss i varuhusens Hello Kitty avdelning och både Johan och Melwin tror inte jag är klok haha.. Sist när vi va nere så shoppade jag japanska anime figur saker för alldeles för mycket pengar..
Ja, sån är jag och det skäms jag inte ett dugg för. Ska se om jag hinner fota mina erövringar från Thailand någon dag. Men här kommer lite bilder från butiken..

Fast först en bild på mig och Brooke från ikväll. Trött Matte och trött Brooke :). Svärföräldrarna har varit uppe nu i veckan och hälsat på och vi har haft jättemysiga kvällar med restaurang besök nästan varje kväll. Melwin har fått åka både längdskidor och slalom när jag och Johan jobbat. så han har verkligen haft ett skönt sportlov.














Kommentera inlägget här :