Sol!!

publicerat i Foto/Bild;
Idag har det varit helt magiskt väder här i Åre. Strålande sol och riktigt vår varmt.. Självklart har jag jobbat som alla andra soliga dagar ;)) , men stängde tre idag så jag hann hem och njuta lite av solen. Det är ju trotts allt 1 a maj och flera av dom andra butikerna har haft stängt idag. Men eftersom jag är emot ovilja att arbeta och demonstrationer på första maj ;) så kändes det ändå rätt bra att ha öppet i butiken några timmar.
Nu är det bara några dagar kvar till Stora CC och årets rasspecial som denna gången kommer hållas i Lidköping. Det ska bli så roligt, men jag är så nervös och stressad eftersom jag anmält hela 6 hundar och det kommer bli krock för varenda en.. Får vara glad om jag hinner visa 3 av dom själv. hihi..
Här tränar vi lite inför helgen, Brooke först och sedan Holly.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kristin P:

Men kära nån så fina! Oj vad svansarna går!!! Hihi.

Kommentera inlägget här :