Lite Spamming blir det, men dom är faktiskt 3 veckor nu :)

publicerat i
Igår blev valparna 3 veckor och här kommer lite bilder på småttingarna. Dom är så mysiga och jag njuter verkligen av den här åldern, nu börjar det hända grejer.. Alla 4 har börjat resa sig och tulta omkring. Dom har dessutom börjat äta smakportioner av riktigt mat och alla älskar det, blir som tokiga när jag kommer med maten.
 
Först har vi tiken Willow <3 Man ser redan nu att hon är en liten tjej, så näpet uttryck.. Love her..
 
Sen har vi lilla hanen Fox. Han har faktiskt vuxit ikapp resten av gänget och var först med att öppna ögonen. Han är verkligen en härlig liten kille, och verkar få en stor personlighet <3
 
Här kommer ett par bilder på Teddy, han är så go och har redan börjat pussa både mig och melwin <3
 
Elwood är som en liten isbjörn han känns så snäll på något sätt.. <3
 
I dag blir det dubbeldop i åre kyrka för lilla Elle & Charlie och efter det quiz på broken sen middag på dahlboms. Jag har med mig kläder till jobbet så jag snabbt kan byta om sen.. Dopet börjar inte förrän 16 :)
Längtar tills nästa helg då det är Norsk vinnar utställning i oslo. Har inga direkta förhoppningar då det är en lite svår dommare, men bara kul att få komma ner, umgås lite och titta på alla vackra hundar som kommer.
Hej hopp så länge ^^
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :