Liten resa..

publicerat i
Då var vi hemma igen efter en liten trip till södra sverige och Danmark.
Jag lämnade Johan och Melwin i Fjällbacka i torsdags för att åka vidare till Först växjö och sedan Herning i Danmark för Nordisk och Dansk vinnar utställning.
Helgen gick sådär utställningsmässigt. Holly blev 2:a och R-Junior vinnare på Dansk vinnare på Lördagen och på söndagen blev hon 4 i klassen. Lite synd, men jag får trösta mig med att det var en stor och fin klass alltså väldigt hög konkurrens och att Holly en gång redan vunnit över tiken som blev Juniorvinnare båda dagarna ;).
Bättre lycka nästa gång helt enkelt..
Melwin och Johan hade det jättemysigt i Fjällbacka, dom fiskade hummer och på söndagen träffade dom Melwins nya små kusiner. Tvillingarna Vivianne och Lena, även kusin Sonja fick han träffa. Så skoj att han har hela tre kusiner trotts att jag inte har några syskon och Johan bara har en bror. :)
 
Nu är valparna redan 12 dagar och snart öppnas ögonen. Dom ser så fina ut alla fyra och jag längtar tills dom kommer upp på benen och börjar tulta runt <3
 
Först tiken "Willow"
Sen har vi lilla killen Fox, han växer så det knakar..
Elwood <3
Och Teddy!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annica:

Så söta dem är, man blir lite sugen på en till =)

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Tack snälla <3 Ja visst är dom fina :)

Kommentera inlägget här :