Snart läsdax :)

publicerat i
Håller på och läser 50 shades of grey tre böcker och är nu inne på den andra delen.. Riktigt bra är dom, man kan liksom inte slita sig hihi ;).
Trean finns än så länge bara på engelska men kommer på svenska i december eller januari lagom tills jag läst ut tvåan, så det blir bra det.
Dessa böcker har ju blivit enormt omtalade i media senaste tiden och är ju en särskild genre, men är man tjej och gillar kärleksnoveller så får man inte missa dessa böcker.
 
Idag bytte jag över från valparnas ikea låda "valplåda" till en lite större hage med tidning och mysiga filtar. Hade först en bädd i som jag haft i tidigare kullar, men blev så nojig att valparna skulle trilla över kanten och skada sig även fast jag lagt filtar runt om. Men de blev ganska mysigt så här också.. ^^ Tror jag dom tycker i alla fall..
 
Nu har jag bakat kladdkaka som jag ska ta med till skolan i morgon då Melwin och hans klass ska sälja fika och ha "minitalang". Han skulle först vara Konfrencier och stå på scen och presentera de olika tävlande, men så hade han ångrat sig i sista stund :P så nu ska han vara i "greenroom" istället haha så söt. Jag som hade hoppats få se min lilla teaterkille på scen <3.
 
 

Kommentera inlägget här :