Lite bebis bilder ^^

publicerat i
Här kommer lite nytagna bilder på valpisarna. Lilla hanen har hämtat sig bra nu och klarar att dia helt själv. Han är en fantastisk liten kämpe som oftast är först till mammas mjölk så det dröjer nog inte länge innan han är ikapp syskonen storleks mässigt. Alla valparna blir korthår och dessutom min favorit färg cremé. <3
 
Först har vi tiken som ska få heta Willow och i stamtavlan Dreampaws Willow Rose hon vägde 95g när hon föddes.
 
Hane nummer ett en kopia på sin syster. Dreampaws Could It Be Magic "Teddy" Födelsevikt 105g.
 
Hane två också väldigt lik dom andra två.. Faktum är att alla fyra är jättelika :) Ett gott tecken så här långt!
Dreampaws What's Up I'm Elwood "Elwood" Födelsevikt 125g.
 
Sen har vi minstingen i gänget dock inte så mycket mindre bara ett par gram ;) Dreampaws Gotta Dash "Fox"
Han vägde 92g när han föddes.
 
Namn tema i denna kull är mitt gamla favvo band Take That.. Alla namnen har något hämtat från killarna i bandet eller deras låtar. Lite nördigt jag vet.. haha..
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria Andersson:

De är så underbart söta redan jag vågar inte ens tänka mig hur vackra de kommer vara när de öppnar ögonen <3 Jag tycker det är fina namn, det är kul när man har ett tema som man kan relatera till. Hoppas allt fortsätter att gå så bra. Kramar Maria

Kommentera inlägget här :