My Baby Webshop =)

publicerat i ;
Snart är den igång!! Min efterlängtade Webshop.. Jag har jobbat typ dygnet runt i snart en vecka för att få ordning på allt. Bilder har frilagts, filer har upptaderats och nya produkter skrivits in. Det är ett jäkla arbete som ligger bakom alltså,, bara så ni vet  ;-). Här kommer ett litet urval från höstens barnklädes kollektion. Förresten, önska oss lycka till nu med lägenheten för imorgon blir det visning.. Hoppas nån kommer..














Sist men inte minst är vi super duper glada att vi äntligen ska börja sälja Urban Jungle



Allt det här och väldigt mycket mer finns att shoppa på www.my-baby.se om några dagar.. Lite reklam kan väl aldrig skada?? ;-P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Ghaaaa... så fina kläder!! kär

Och Urban Jungle då!! Jag hade en sån(limited edition fashion victim eller vad den nu hette) till Elton när han var bäbis och kan man bli kär i en vagn så blev jag det då ;) Åhhh vad jag ångrar att jag sålde den! Lycka till med din butik!

Ska bli sååå himla kul att träffa er på sofieroutställningen! ses då ;)

Kram Linda & Moltas och lite Malte också...

Kommentera inlägget här :