18 Februari Måndag

publicerat i ;

Då har äntligen mitt efterlängtade ljustält anlänt till butiken. Det va länge sedan något var så väntat som det. Jag skall nämligen använda det till att fota våra kläder med och sedan lägga upp dem på Webshopen som jag vill få igång så snart som möjligt. Nu fattas bara Per- Anders strålkastarlampa sedan är det bara att sätta igång. P-A och Ulrika fick förresten en liten flicka i Lördags kväll =). Det ska bli så roligt att få se henne.
Igår åkte Johan tillbaka till Åre, tråkigt tyckte jag och Melle... Under tiden jag körde honom till tåget va moster Pa hemma hos oss och passade Melle. Dem spelade spel och båda fuskade lika mycket...
Nä nu får jag sätta igång och jobba lite, ska bara gå ut med Teuqila i solen först =).

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mirjam:

Hej,
Vad roligt att du har en blogg! Kul att läsa vad som händer hos er!! Vi hörs!
Kram Mirjam

Kommentera inlägget här :