Fredag 22 Februari - Storm

publicerat i ;
Då var det äntligen fredag =).. Vi åker till Hässleholm ikväll och ska på hundutställning imorgon. Teuqila skall få göra sin debut i ringen. Får se hur det går, jag känner att jag har rätt så dålig koll på alla bedömnings förkortningar och färger på band som delas ut beroende på placering. Men det går säkert bra, ska i alla fall bli jätteskoj.
Vädret är ju däremot inte lika skoj,, varning för storm säger dem på radion, och här i Torslanda har det redan börjat. Blåser så hårt att kunderna knappt  får igen dörren.
Jag har fotat kläder hela dagen, här är ett litet urplock, visst är det fina kläder?!
448616-21448616-14

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lovisa:

trevlig helg!

2:a kommentar, skriven , av jessi:

jaa det blåser riktigt ordentligt! Hoppas du får en bra helg :)

3:e kommentar, skriven , av Sweet 16´s blogg:

jaa, verkligen de har blåst otroligt mkt :) säg gärna va du tycker om min dagens outfit, då blir jag glad :), ha de bra!

4:e kommentar, skriven , av Alexandra:

va kul med utställning. vva har du för hund och är det valpklass?

Kommentera inlägget här :