Torsdag 28/2 Jobb,Jobb,Jobb...

publicerat i ;
Snart äntligen är det fredag =), sen är man ju ledig i en och en hal dag innan det drar igång igen. Känns som om jag har jobbat mycket på sistonde, och det har jag ju faktiskt gjort också.. MEN nu är jag snart klar med min fotografering så vi äntligen kan komma igång med webshopen. Ska bli så kul!!.  Idag fick jag mina efterlängtade sommarskor från Replay som jag har beställt från Tyskland. Har letat efter dem överallt här hemma men dem har varit slut överallt. Men är man envis så är man. Jag hittade dem på en tysk hemsida och beställde två stycken ett par rosa och ett par svarta, och det bästa av allt va att jag fick dem billigare än vad dem kostar här i sverige =).. Nu har jag mannekängat för Melwin och Teuqila här hemma ikväll, och t.o.m Melle gillade dem, han som inte brukar va så överambitiös när det gäller att berömma mamma i sina nya kläder och skor. Så nu längtar jag till värmen.. Kunde inte låta bli att tjuvkika på sistaminuten resor till Thailand för några dagar sedan, och tro det eller ej: Två veckor till Phuket inkl hotell 3995kr per person!!!. Helt sinnes!!. Jag vet en som inte kommer att boka i förväg till nästa vinter...

Kommentera inlägget här :