Äntligen en ny Kamera!!

publicerat i ;
Nu har jag äntligen fått köpt mig en ny kamera.. Har velat det jättelänge. Den gamla hade bara 4 megapixlar och va allmänt jobbig att fota med. Så idag bar det iväg till Inet i sisjön, där det inhandlades en Canon 450D, digital system kamera med 12,5 megapixlar och 3,5bildtagningar /sekund.. Vilken skillnad.. Den skall även användas till att fota kläder ifrån barnvagnsaffären till min Webshop. Jag va helt enkelt tvungen att köpa mig en tröst pryl nu när jag inte fick den lilla hundvalpen jag så innerligt hade hoppats på.
Jag har haft kontakt med Teamholländers kennel i Båstad och  väntat på deras Fegis som skulle få valpar. Det föddes hela 4 tikar och en av dem blev jag  HELT kär i direkt, hon va helt i choklad och bara sååå himla söt. Men sedan ville dem behålla henne själv och det kan jag verligen förstå, för det hade jag också gjort om jag va dem.. Men då va det väl inte meningen att jag skulle ha henne helt enkelt.  Jag får vänta på nästa drömhund att dyka upp.. Ingen brådska alltså.
Här kommer lite bilder från nya kameran..





Måste bara lägga in två bilder på något av det sötaste jag någonsin sett..
 Jag blir såå valpsugen.. Såg dem här bilderna på chiforum..



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Nej men det är ju min lilla Malte! Kul att du tycker han är söt!

Kommentera inlägget här :