Valpsugen igen!!!!

publicerat i ;
448616-24

Jag går och dagdrömmer om att skaffa en till chihuahua,, som om det inte skulle räcka med en (vet jag att alla tänker nu). Men faktum är att det är så HIMLA roligt med Teuqila, hon ger så mycket och kräver i sin tur väldigt lite tillbaka. Melwin älskar henne och han och jag har bestämt att vi ska köpa en kompis till henne =), När tiden passar vill säga. Då ska det få bli en liten choklad tik. Och vem vet, alla som känner mig vet att när jag har bestämt mig för något så dröjer det inte länge innan....
Det finns bara en liten hake och det är pappa Johan. Han är ju faktiskt inte lika överväldigad som oss andra.. Lite svårflörtad är han allt, fast innerst inne så tycker han att Teuqila är världens gosigaste vovve också tror jag. Vi får helt enkelt jobba lite på honom..
Imorgon ska jag i alla fall in efter jobbet till The pet shop och kolla in vårens nya selar m.m.
Sov gott allihop =)

Kommentera inlägget här :