Buuuuu Buuuuu....

publicerat i ;
Efter en riktigt misslyckad utställning i Växjö, firade vi Halloween hos Mamma och Pappa i Mölndal. Melwin klädde ut sig till något som kallades skelett men såg ut som något helt annat.. Och Teuqila fick bli hans spöke. Sedan gick skelettet och spöket och tiggde godis hos dom närmsta grannarna, godiset slukades sedan av en ganska irriterad och dålig förlorande mamma.. Fast skelettet fick en del han också..
Ja jag blev faktiskt lite sur efter hundutställningen när det gick så himla dåligt. Teuqila vägrade helt enkelt att gå och bara la sig ner i ringen. Golvet va en inomhus löpbana med tjocka vita ränder, där varje rand va som ett stort hinder för henne. (förstår att det kan va läskigt när man är ca 20cm hög och väger 2 kg..) . Men dom andra hundarna verkade inte bry sig om det och gick så fint så fint.. Det slutade iallafall med en 2:a och en ganska konstig kritik.. Vi får helt enkelt ladda upp på nytt inför Stockholm i December.
Igår fick jag en ny hundsäng som jag har beställt, tänkte att den kan bli fin till både Teuqila och lilla Menta.






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pa:

melwin jag blev jätterädd när jag såg dig:) e det verkligen mosters lilla älskling?

2:a kommentar, skriven , av Melwin:

Japp!! Du skulle bara veta hur läskig jag va..

3:e kommentar, skriven , av Linda:

läskiga sötisar! Nu vill vi ha massvis med bilder på den söta silverflickan!! :)

Kommentera inlägget här :