Viktiga Sömn...

publicerat i ;
Vår nya lilla älskling Menta är så mammig.. Hon vill vara nära mig hela tiden, och blir jätteledsen om jag inte syns till. Igår kväll hade jag bestämt mig för att hon för första gången sen hon kom till oss skulle få sova i sin egen säng. Det har inte gått tidigare, utan hon har fått sova i min säng. Så jag låg jämte henne på golvet tills hon hade somnat och smög sedan upp i min säng och somnade skönt in i härliga drömmar.. Sedan ett par timmar senare väcks jag av att lilla gumman tjuter som en stucken gris och tror att hon är ensammast i hela världen. Jag får krypa ner till henne på golvet igen och börja om samma procedur.. Det här fick jag göra totalt 4 gånger inatt, så man har ju inte varit världens piggaste idag om man säger så. Minns inte att Teuqila va så mammig, hon va nog mycket mer självständig när vi fick henne, då va hon i och för sig två veckor äldre än Menta också.. Jag som är så sömnberoende blir ju knäpp om jag inte får sova.. Just nu känns det som om det kommer vara så här för evigt. Men jag hoppas att hon snart lär sig somna själv och att jag kanske till och med kan lämna henne själv någon timma utan problem. Hon är verkligen världens mysigaste lilla hund (efter Teuqila då såklart) och är alltid lika glad..

Om någon har några bra sova själv tips så blir jag överlycklig om jag får dom!!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pan Andersson:

om du slutar att skaffa fler hundar ska du se att du får det mkt lättare m din skönhetssömn baby!

puss

2:a kommentar, skriven , av pa andersson:

du kan ju alltid skicka tillbaka mensen el jag menar menta tequilq till deras gamla ägare. Då lär du får sova gott baby:) puss

Kommentera inlägget här :