Fredag

publicerat i ;

En sån här väska från Maharanji of Tirapunji har jag beställt. Egentligen gillade jag den rosa eller lila bäst, men det fick bli den bruna. Den funkar nog bäst till mina ganska färgglada kläder. En superfin väska helt i skinn.. Jag har för övrigt kommit på mig själv att jag har blivit kidnappad av datorn den senaste tiden. Jag sitter här lite för mycket kan jag erkänna, men det är ju så himla mycket att göra.. Är det inte webshopen som ska fixas med så är det bloggandet ;) eller letandet efter fina prylar och kläder.. Tur att det är så roligt då =P.
Men Melwin jag lovar att jag ska avsätta mer tid åt dig min solstråle. Vi ska bygga lego hela söndagen när du kommer hem från farmor och farfar. Saknar dig min lilla älskling. Han är hos farmor och farfar på Tjörn i helgen eftersom jag jobbar i butiken och på tappen.
Puss och Kram!





Kommentera inlägget här :