Hummer mums..

publicerat i ;
I Lördags åt vi hummer och lite andra goa skaldjur som pappa hade köpt. Han kokade hummrarna själv och grillade king crab ben (sådana där gigantiska krabbor som invaderar Norska kusten). Det blev riktigt gott och vi åt så vi nästan rullade från bordet.. Sedan gjorde Melle en skattkarta som Nisse skulle följa och skatten va mycket väl gömd.. Så det tog sin lilla tid för Nisse (stackarn) =)
Nu är min kära mor tokig på mig och vill att jag ska lägga mig så jag inte väcker hela huset.. Det är ju ett tag sen man bodde hemma så jag hade faktiskt hunnit glömma hur jobbigt det är i vissa situationer, speciellt den här.. Vi får väl se hur länge man står ut ;)) Sov så gott!!







Så här gott låg Menta och sov innanför min klänning halva kvällen.. Lilla bebisen..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Natalie:

Heej gumman guuud va fin menta är!! skall bli så kul att få träffa er alla den 14, Hälsa Melwin och ge han en kram fårn mig.. kraam Kusinen

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Hej!!

Ja, det ska bli jätteskoj att träffas den 14:e. Hoppas ni får det superskoj i England också =)

Kramis Kramis

Kommentera inlägget här :