Fredag

publicerat i ;
Idag har Melwin klippt sig hos Jeanette. Vi tittade in på Nallen efteråt och som alltid när jag kommer in där kunde jag inte gå ut utan att köpa något. Så denna dag blev det ett par jeans från Rare och två tröjor från samma märke. Melwin va så fin i sina nya kläder. Det blev också en runda in på Polarn och pyret och där kunde jag inte motstå dom här härliga tröjorna. Konstigt, jag borde ju inte behöva köpa några kläder till Melwin mer än det jag köper in själv till butiken.. Men när jag rensade hans garderob så fanns det knappt en tröja som det inte va hål i eller som inte va tvättblekt. Så därför fanns det en anledning att få frossa lite ;))
Vi gick förbi engelska tapetmagasinet och där fick jag syn på världens finaste tapet från osborne & little Best in show hette den, och skulle sitta fint på en fondvägg uppe i ovansjö..


Melle i sina nya kläder..




Den är med brun bas och inte svart som har funnits innan..


Pop vintertröja..


O & L Best in show, finns i guld/brun och Silver/lila också. Bilden gör inte tapeten riktigt rättvis, det är glansig bas och hundar i sammet..

Kommentera inlägget här :