Dem senaste veckorna

publicerat i ;
Här är lite blandade bilder från några veckor tillbaka fram tills i helgen som va.. Men först lägger jag ut min lilla Rosa Månads Kampanj som jag har ute på Webshopen nu under Oktober månad.. Hoppas Hoppas verkligen att vi får in lite beställningar så vi kan skänka  pengar till Cancerfonden.. Man får göra det lilla man kan för att hjälpa, jag ska vara med och besegra Cancern!!

Förr förra helgen (tror jag det va) va vi på Liseberg, jag mamma och Melwin. Han hade så skoj lilla gubben, och hade verkligen pratat om att gå dit hela sommaren och äntligen blev det av. Först skulle det åkas Farfarsbilar

Sedan va det radiobilarna fast där fick jag ingen bra bild. Det gick för fort ;P. Efter det åkte mamma och Melle kaffekopparna och stackars mamma blev alldeles yr..


Men den häftigaste åkattraktionen va nog ändå flygplanen, kolla in minen..


Sedan skulle jag också åka med i någon trampflyg variant.. Ser ju inte riktigt klok ut här =))

Jag ville åka nyckelpigorna med Melwin, men han fegade ur efter dom hemska minnerna från Galna musen på Gröna Lund i somras. (Jag anande inte att den skulle va såå läskig som den va) Så det dröjer nog innan han åker någon bergochdalbana igen..

Vi vann den här av en tjej som va snäll och kastade i basketbollen i rätt korg till oss efter några misslyckade försök. Hon tyckte nog att Melle behövde en sån..
Fast den har numer blivit Teuqilas kompis!!

Lagom storlek va??

I lördags kom min Jonas Darling på besök i butiken.. Vi åt lunch ihop och snackade lite skit.. Sedan fick han hjälpa Nisse och Melle att bära kartonger..

Snart är det helg igen och på Tisdag jobbar jag min sista dag efter att ha arbetat 7 dagar i veckan i 3 veckor. Puh ska bli skönt med ett par lediga dagar. På onsdag sticker vi upp till Ånge med första flyttlasset och på vägen ska vi titta på en liten valp.. Ska bli såå spännande..




Kommentera inlägget här :