Heja Lou Lou!!

publicerat i ;
Kan bara säga en sak. Lou Lou rocks.. Hon verkar vara en sån härlig tjej. Väljer dom bästa låtarna gör hon också. Jag kunde inte sitta stilla när hon sjöng, hon kommer gå låångt, det kan jag lova.

Igår råkade jag ut för ett litet missöde.. Lyckades radera min stilmall här på bloggen, Så kan det gå när man är lite klåfingrig. Så då va jag ju tvungen att göra en ny (tvungen va jag inte men det är så himla skoj när man väl börjat), och kom därför inte i säng förrän den va klar. Så vid 02.00 inatt ungefär slocknade jag...  Vilket innebär att jag har varit ganska seg idag om man säger så. Det är konstigt men om jag inte får sova riktigt så mår jag inte bra alls. Har haft dubbelslag på hjärtat hela dan idag på jobbet. Inte alls kul, det är så obehagligt.. Men jag har ju kollat upp det och det är ingen fara som tur är..Min egna teori är att det har till viss del med hormoner att göra. För det kommer alltid när östrogen halten är som lägst, det vill säga innan lingonveckan ;)).Ikväll blir det läggdags tidigt, måste bara kolla vem som åker ur idol.

Kommentera inlägget här :