Stella flyttar =(

publicerat i ;



Vår lilla gumma Stella ska flytta till en ny familj har vi bestämt.. Vi har försökt att få ihop det men det går helt enkelt inte med henne och Melwin. Hon gillar inte honom och har visat en del oacceptabla tendenser mot honom. Gör ju inget nu när hon är så liten, fast sen när hon blir äldre går det inte att acceptera sådana saker. Det går säkert att ändra på det, men jag känner inte riktigt att jag har tid med det just nu, så därför har vi bestämt att hon får flytta till en ny familj och det tror jag hon också kommer må bättre utav. Vi kommer sakna henne och hon får en stor plats i mitt hjärta en bra tid framöver..
Idag va Mirjam Elina och Axel hos oss och vi åt middag ihop, Burger King blev det, en given favorit..Mirjam och jag kollade in lite fina tapeter och efter dom gick kunde jag ju inte slita mig från Engelska Tapetmagasinets hemsida där det fanns hur mycket som helst att kolla in. Jag fastnade blandannat för det här, det är ju en del rum att tapetsera uppe i ovansjö om man säger så, så det är lika bra att börja leta..




 Nu kollar vi idol och min favvo är helt klart Anna Bergendahl hon är bara så grym och bara 16 år...

Kommentera inlägget här :