Dreampaws

publicerat i ;


Idag har jag gjort klart Teuqilas hemsida. Tog typ hela dagen, men när jag väl börjat med något så måste jag avsluta det också.. Sån är jag. I vilket fall som helst så blev jag ganska nöjd, det är lite små justeringar som ska göras bara. Tanken är att det här ska bli en sida som kommer att fyllas med fler hundar och kanske lite valpar och sånt också i framtiden =). Om jag fick bestämma så hade jag haft minst 3 chihuahuaor, en Grand Danion eller Rhodesian Ridgeback och en häst. Jag älskar djur och har gjort det så länge jag kan minnas. Förresten ett par marsvin hade jag också velat ha..Men det är jobb med djur också,, så det får man ju såklart räkna in i det hela ;). Melwin och jag har haft en riktig myskväll ikväll eller Muskväll som han uttalar det. Vi åkte upp till Triumf glass och köpte med oss 2 st halvliters lös glass och några rån som vi smaskade i oss till filmen Elias och kungaskeppet..   
Nu sover han sött och jag tänkte ta ett bad och sedan fortsätta med min bok om Lisbeth Salander. (Luftslottet som sprängdes) Ni som läst böckerna vet att man verkligen lär känna huvudpersonerna och jag gillar Lisbeth, henne slutar man aldrig förundras över.. Sen skulle jag vilja se hur hon och Mikael Blomkvist ser ut. Varför kan författarna aldrig visa bilder på huvudpersonerna?, fast det är väl meningen att man ska fantisera lite antar jag..

Kommentera inlägget här :