Fixat håret!

publicerat i Foto/Bild;

Jag och Melle har fixat håret hos Jeanette ikväll.  Nettan är grymt duktig, hon lyckas alltid få till håret så himla fint.
Melwin klippte sig och fick en liten blå tuch med glitter i upptill, och jag fick en toning som går i lite Koppar / Brunt.
Vi är supernöjda båda två!. Tack Janet du är en ängel =)


Så här såg Melwin ut i morse när han gick till dagis som Påsk gubbe..


Nä, nu ska jag lägga mig och sova några timmar. Imorgon ringer klockan 6.00 då bär det av till Stockholm och hundutställning, samt lite shopping (kan jag ju inte missa när jag är där...).
Hemma på fredag igen, Kram och god natt =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica-Persika:

ååå! lyllos er! vill med på hundutställning! sura



Lycka till, det kommer säkert att gå jättebra!



Ni blev jättetjusiga i håret båda två! Riktigt snygg färg.. har haft liknande färg som din flera gånger, riktigt riktigt snyggt!

2:a kommentar, skriven , av Bea med familj:

Hej!

Vad fina ni blev! Vilken fin blogg ni har, riktigt proffsig! Hur går det med flytten? När bär det av? Det vore kul att hinna ses...



Kram Bea m familj

3:e kommentar, skriven , av Helene:

Tack så gulliga ni är.. Ja det hade varit så skoj om vi kunde ses innan vi flyttar. Det blir i slutet på Maj, vi får huset den 20/5. Ni får komma upp och hälsa på oss sen och åka lite skidor =)

Vi hörs!

Kramis Helene

Kommentera inlägget här :