Hängig och alldeles för mycket att göra..

publicerat i Foto/Bild;
Känner mig riktigt hängig idag. Kanske inte så konstigt då jag satt uppe och jobbade med webshopen till ett inatt, och dessutom fick upp tidigt imorse och fajtas med en ilsk femåring som inte ville gå till dagis.
Har haft riktigt mycket att göra på webshopen dom sista dagarna,  men det är kul när man ser resultat. Idag har jag packat säkert 10 ordrar, så det är ju positivt.
Skulle egentligen jobbat på tappen idag också mellan 12-21, fast det gick bara inte. Mamma tog mitt pass annars skulle jag inte hinna med. Kan ju inte sitta uppe till 3 på nätterna och jobba..

Igår va uppfödarutbildningen slut efter 12 veckors kurs. Den har verkligen varit toppen och jag kan varmt rekomendera den till alla som har tänkt ta en kull valpar eller bli uppfödare.
Kul också att lära känna andra uppfödare både inom sin egen och andra raser. På lördag ska jag och Sasha träffas och ta en promenad med hundarna. Ska bli skoj, så får M & T busa av sig lite.
Nu ska jag iväg och hämta Melwin på dagis..

Kommentera inlägget här :