Onsdag mitt i veckan..

publicerat i Foto/Bild;
Har precis fått en liten stund över på jobbet till att göra något annat än att ta betalt för bensin och diverse andra ting..
En otroligt hektisk dag har det varit vill jag lova..
Paketutlämning, biluthyrningar, byte av torkarblad, försäljning av telefonkort, livs, kiosk och bensin såklart. Och det gäller att ha koll på tankningarna så man inte får en smitning. Idag har det varit fullt på plattan konstant, vilket innebär 4-6 tankningar samtidigt.. Puhh.. Börjar allt bli lite trött nu..

Har förresten bokat tid för blodprov på Teuqila nu på måndag, då får jag reda på hur hon ligger till i löpet och vilka dagar som blir bäst att para. Hoppas inte det blir onsdag-torsdag för då ska jag och Melwin till Åre och träffa Melwins blivande klasskompisar och lärare.
Men det fixar vi till på något bra sätt, jag är duktig på att pussla. =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah:

Alltså, det ska bli så spännande! Hoppas det matchar era dagar så det blir så stor chans som möjligt till små valpisar :) Kram Sarah.

Kommentera inlägget här :